Mokytojų edukacinė kelionė į Anykščius
Parašė djk-foto· Spalio 30 2012 15:44:51
Ankstyvą  spalio  20-osios  šeštadienio  rytą  Ramučių  gimnazijos  mokytojai  išvykome  į  Anykščius.

Plačiau ....

Išplėstos Naujienos
Gamta  dovanojo  mums  gražią  dieną.  Ši  ekskursija-  tai  puokštė  nepamirštamų  įspūdžių.
Rytą  sutikome  vaikščiodami  po  poeto  A.Baranausko   apdainuotą  Anykščių  šilelį. Jutome  šilelio  kvapus,  stebėjome  nuo  medžių  krintančių  įvairiaspalvių  lapų  šokį,  klausėmės  upelės  Šventosios  bangelių  dainos.
Be  to,  kopėme  į   ,,Laimės  žiburį‘‘  ant  Liudiškių  kalvos,  kur  pastatytas  paminklinis  akmuo  rašytojui  Jonui  Biliūnui.
Klėtelėje,  kurioje  poetas  Antanas  Baranauskas  parašė  poemą „ Anykščių  šilelį “-  giesmių  giesmę  Lietuvos  gamtai,  klausėmės   įdomaus   gidės  pasakojimo  apie  poeto  kūrybinį  kelią.              Aplankėme  rašytojo  A.Vienuolio  namą  muziejų  bei    paminklą , S. Petraškos paveikslų iš akmens dulkių parodą, o  taip  pat  antrą  pagal  dydį  Lietuvoje  Puntuko  akmenį.
Daug  gerų  emocijų  patyrėme  leisdamiesi  rogutėmis  naujojoje  vasaros  rogučių  nusileidimo  trasoje.
Susipažinome  su  senąja  Anykščių geležinkelio stotimi ir  vieninteliu  Lietuvoje  technikos  paminklu- Siauruku,   klausėmės  pasakojimo  apie  jo  istorinę  praeitį. Ekskursijos  pabaigoje  buvome  pakviesti  į  Anykščių  vyno  gamyklą. Apžiūrėjome  naująsias  technologijas,  susipažinome  su  lietuviško  vyno  gaminimo  tradicijomis,  įmonės  istorija.
Grįžome  žvalūs,  pailsėję,  geros  nuotaikos.
Dėkojame  gimnazijos  administracijai  už  nuostabią  dovaną.