2024 Gegužės 20 05:06:43

Telefonas: (8 425) 56 853
Faksas: (8 425) 56 961

image 2a kelionė į Rytų Aukštaitiją image
Gyvename Šiaurės Žemaitijoje , mažame miestelyje, todėl nutarėme  pasisvečiuoti  Aukštaitijoje. Rugsėjo 20 dieną išvykome į Anykščius – žvilgsnis į Lietuvą iš aukštai. Kelionė po Aukštaitiją prasidėjo Anykščių šilelyje. Pirmoji stotelė - Puntuko akmuo, kuris  priminė Dariaus ir Girėno skrydį per Atlantą.  Kelionė  tęsėsi  medžių viršūnėmis – prieš akis  Lajų takas(21 m aukštyje). 35 metrų aukštyje įrengta  apžvalgos aikštelė – antra stotelė, kurioje pasijutome lyg skristume virš  šilelio ir žvelgtume į gimtinę  iš paukščio skrydžio. Tolumoje kyšojo  Anykščių bažnyčios bokštai, apačioje vinguriavo Šventoji. Vėliau,pasivaikščioję Šventosios pakrantėmis, keliavome Liudiškių piliakalnio link – trečia stotelė.  Čia palaidotas rašytojas J.Biliūnas.  Kopti į ,,laimės žiburį“ nebuvo lengva. Anykščiuose vėl kilome į Švento Mato bažnyčios apžvalgos aikštelę, vėliau apžiūrėjome bažnyčią. Šalia paminklas poetui A.Baranauskui, parašiusiam himną  Lietuvos gamtai ir kalbai. Auklėtoja  priminė poemos parašymo aplinkybes, perskaitė ištraukas iš poeto dienoraščio. Kita stotelė – A.Baranausko klėtelė. Šalia rašytojo  A.Žukausko – Vienuolio  namas- muziejus ir kapas. Kelionė tęsėsi. Miesto  pakrašty – Kolitos kalnas. Čia vasaros rogučių trasa, kurioje užtrukome ilgiausiai. Paskutinė stotelė - Menų inkubatorius - menų studija. Čia įsikūręs  Paukščių  takas - veidrodžių kambarys, kuris  nukelia   į beribį kosmosą ir leidžia patirti begalybės pojūtį, susipažinti  su žvaigždėmis iš arti. Kelionė baigėsi ir geltonasis autobusiukas  pasuko namų link...

Auklėtoja  Dalia Jokubauskienė

image Komentarai image
Komentarų dar neparašyta.
image Rašyti komentarą image
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
image Reitingai image
Balsuoti gali tik nariai.

Prašome prisijungti arba užsiregistruoti.